How To Prevent Stress, Depression, And Anxiety At Work


 بلڈ پریشر کی جانچ سے لے کر جم کی ممبرشپ اور تمباکو نوشی کے پروگراموں تک ، آپ اپنے عملے کو جسمانی طور پر تندرست اور صحت مند رہنے میں مدد کے ل probably بہت سارے طریقے پیش کرتے ہیں۔ لیکن ان کی جذباتی صحت کا کیا ہوگا؟


ایک بار ممنوع مضمون بن جانے کے بعد ، کمپنیوں کے لئے جذباتی تندرستی ایک اہم مسئلہ بن رہی ہے ، اور اچھی وجہ سے۔ ورلڈ فیڈریشن فار مینٹل ہیلتھ کی کام کی جگہ کی 2017 دماغی صحت میں رپورٹ کے مطابق ، پانچ میں سے ایک کارکن کسی وقت جذباتی صحت کی حالت کا سامنا کرے گا۔ اس وقت اس کا تخمینہ ایک سال میں 2.5 ٹریلین امریکی ڈالر ہے جو 2030 تک بڑھ کر 6 ٹریلین امریکی ڈالر ہوجائے گا۔ اخراجات کھوئے ہوئے پیداواری اخراجات سے اٹھائے جاتے ہیں ، بشمول بیمار رخصت ، عملے کا کاروبار اور پیش کش تناؤ ، اضطراب ، افسردگی یا لت کی وجہ سے۔ یہ تمام شرائط توانائی کے ساتھ ساتھ ارتکاب کرنے ، فیصلے کرنے ، مسئلے کو حل کرنے اور ساتھیوں اور مؤکلوں کے ساتھ مثبت گفتگو کرنے کی صلاحیت کو بھی متاثر کرسکتی ہیں۔


اور متحدہ عرب امارات کی 85٪ آبادی کے ساتھ - مشرق وسطی اور افریقہ کے دوسرے حصوں میں بہت سے کارکنان شامل ہیں جو غیر ملکی اخراجات پر مشتمل ہیں جو کام کرتے ہیں اور اپنے معمول کے سپورٹ نیٹ ورکس سے دور رہ رہے ہیں ، یہ معاملات اور بھی عام ہوسکتے ہیں۔ واضح طور پر یہ آپ کے عملے کی جذباتی تندرستی کی دیکھ بھال کرنے کے لئے بہتر کاروباری معنی رکھتا ہے: تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ ملازمت کی جگہ جذباتی صحت کی مداخلت کی اوسط منافع چار سے ایک ہے۔ تو ، آئیے ایک طویل مدتی حکمت عملی پر ایک نظر ڈالیں جو یقینی بنائے گی کہ آپ اپنی افرادی قوت کے ل for آپ کو ایک محفوظ ، صحت مند اور پیداواری ماحول مہیا کریں گے۔


بدنما داغ کو روکیں اور گفتگو کی حوصلہ افزائی کریں


وہ ملازمین جو محسوس کرتے ہیں کہ ان کے آجر کو اپنی مجموعی صحت اور فلاح و بہبود کی پرواہ ہے وہ زیادہ تر محرک ، مصروف اور وفادار ہوتے ہیں۔ لہذا ، عملے کو یہ واضح اشارہ بھیج کر یہ بدنامی کو کم کرنا ضروری ہے کہ ان کی جذباتی صحت سے متعلق معاملات اور کسی بھی معاملے کے بارے میں کھلے رہنے سے امتیازی سلوک نہیں بلکہ مدد مل سکتی ہے۔ تاہم ، ٹوٹی ہوئی کلائی یا آنکھوں میں انفیکشن کے برعکس ، جذباتی صحت کے امور کا پتہ لگانا ہمیشہ آسان نہیں ہوتا ہے۔ کچھ لوگ اپنے منفی جذبات اور خیالات کو اپنے دماغ کے پیچھے لے جانے کی کوشش کریں گے ، جبکہ دوسرے ان کو تسلیم کرنے میں بالکل بھی ناکام ہوجائیں گے۔

امور ، خطرے کے عوامل ، علامات اور کہاں سے مدد حاصل کرنا ہے کے بارے میں معلومات فراہم کرنا آگاہی بڑھانے اور عملے کو ان کی جذباتی تندرستی کے بارے میں سوچنے کی ترغیب دینے کی طرف بہت طویل فاصلہ طے کرتا ہے کام کے مقام کے ارد گرد چھپی ہوئی وسائل کو دستیاب کرکے ، کمپنی کے نیوز لیٹرز میں اور انٹرانیٹ پر معلومات فراہم کرکے ، اور تعلیمی ورکشاپس اور تربیت متعارف کروانے سے یہ حاصل کیا جاسکتا ہے۔


اچھی مواصلات اور لوگوں کی نظم و نسق کی مہارت جذباتی تندرستی کے ساتھ تناؤ اور پریشانیوں کی روک تھام کے لئے بہت طویل سفر طے کرتی ہے ، اسی وجہ سے یہ ضروری ہے کہ اپنے مینیجرز کو یہ سکھانا ضروری ہے کہ جذباتی صحت سے متعلق کسی بھی مسئلے ، خاص طور پر آپ کے HR مینیجرز کی کس طرح مدد کی جائے۔


آپ کے ملازمین کے اہل خانہ کو بھی ایک ایسی جگہ سے فائدہ ہوگا جس میں ایسے مضامین پر محفوظ گفتگو کی جاسکے۔ جذباتی طور پر صحت مند ہونے کے بارے میں آگاہی بالغوں میں مختلف ہوتی ہے ، اور اس موضوع پر اپنی افرادی قوت کو تعلیم دلانے سے یہ علم ملازم کے بچوں تک پہنچ سکتا ہے۔ مطالعے نے یہ نتیجہ اخذ کیا ہے کہ جذباتی صلاحیتوں اور شعور کا ابتدائی حصول نوجوانوں کی مثبت نشوونما ، صحت مند طرز زندگی کے طرز عمل اور افسردگی ، تشدد اور بہت کچھ میں کمی سے وابستہ ہے۔ اپنے عملے کو تعلیم اور حوصلہ افزائی کرکے ، آپ ان کے اہل خانہ اور آنے والی نسل کو فائدہ پہنچائیں گے۔


کسی ملازم کا ان کے براہ راست سپروائزر کے ساتھ تعلقات ان کی خوشی اور کام میں مجموعی طور پر اطمینان میں نمایاں کردار ادا کرتا ہے ، لہذا منتظمین کو جذباتی تندرستی کے بارے میں قابل رسائی ہونے کی ضرورت ہے۔ انہیں اس بات سے آگاہ ہونا چاہئے کہ ابتدائی علامات اور ناقص جذباتی بہبود کے محرکات کو کس طرح تلاش کیا جائے اور کس طرح بہترین معاونت کی پیش کش کی جائے۔ باقاعدگی سے ون ٹو ون ملاقاتیں اور کیچ اپ رابطے میں رکھنے کا ایک بہترین طریقہ ہیں اور اعتماد کو بڑھانے اور ملازمین کو ابتدائی مرحلے میں مسائل پیدا کرنے کا موقع فراہم کرنے میں مدد کریں گے۔ کسی بھی کمپنی کے محکمہ ایچ آر میں یہ ایک اہم ذمہ داری عائد ہوتی ہے کہ وہ اپنے ملازمین کے قریب رہے اور یہ سمجھے کہ روزانہ کی بنیاد پر ان پر کیا اثر پڑ سکتا ہے۔


فوری طور پر دباؤ کا پتہ لگائیں


کسی بھی مسئلے سے آگے بڑھنا ہمیشہ کلیدی حیثیت رکھتا ہے ، اسی وجہ سے تناؤ سے متعلق ایک کورس کورس مہیا کرنے سے عملے کو زیادہ سنجیدہ ہونے سے پہلے ہی تناؤ سے متعلق کسی بھی مسئلے کو حل کرنے میں مدد فراہم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔


عملے کی چھٹیوں کا الاؤنس ، دوپہر کے کھانے کے وقفے لینے اور وقت پر رخصت ہونے کی ترغیب دے کر صحتمند کام کی زندگی کے توازن کو فروغ دیں ، اور آسانی سے آرام دہ تکنیکوں جیسے لنچ ٹائم یا شام کے اوائل یوگا کلاسز اور مساج تھراپسٹوں کے ذریعہ ڈیسک کے دوروں کی پیش کش پر غور کریں۔

تناؤ پر توجہ مرکوز کرنے سے کاروبار میں اچھ .ا احساس ہوتا ہے۔ برطانیہ کے چارٹرڈ انسٹی ٹیوٹ آف پرسنل اینڈ ڈویلپمنٹ اور برطانیہ کے چیریٹی مائنڈ کی طرف سے تیار کردہ 2011 کی ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اعلی تناؤ کم کام اطمینان ، کم سطح کی وفاداری اور تنظیم چھوڑنے کے اعلی ارادے سے وابستہ ہے۔ اس کے علاوہ ، طویل تناؤ پریشانی اور افسردگی کا باعث بن سکتا ہے ، جسمانی صحت کے بہت سارے مسائل سے سختی سے جڑے ہوئے حالات ، کمر میں درد ، سر درد ، تھکاوٹ ، ناقص عمل انہضام ، کم استثنیٰ ، بے خوابی اور بلڈ پریشر میں اضافہ۔


یہ غیر صحت بخش طرز زندگی کی عادات کی بھی حوصلہ افزائی کرسکتا ہے ، جس کے نتیجے میں دل کی بیماری ، اسٹروک ، ٹائپ 2 ذیابیطس اور مختلف کینسر سمیت سنگین بیماریوں کے خطرے میں اضافہ ہوتا ہے۔ اس سے نہ صرف غیر حاضری اور عدم موجودگی سے ہونے والے اخراجات میں اضافہ ہوگا بلکہ صحت کی دیکھ بھال کے اخراجات میں بھی اضافہ ہوگا ، جس کے نتیجے میں انشورنس پریمیم کی قیمت میں اضافہ ہوگا۔


پیشہ ورانہ مدد تک رسائی فراہم کریں


اس بات کو یقینی بنائیں کہ اگر ضرورت ہو تو آپ کا عملہ پیشہ ورانہ مدد تک رسائی حاصل کرسکتا ہے۔ اس سے جذباتی صحت سے متعلق مسائل کے گرد گھماؤ پھٹ پڑے گا اور عملے کو اپنے تحفظات کو پہچاننے اور ان کا اظہار کرنے کی ترغیب ملے گی۔ آن لائن سیلف ہیلپ ٹولز کی فراہمی ایک اچھی شروعات ہے لیکن آپ متحدہ عرب امارات کی کئی کمپنیوں کی مثال پر عمل کرنا چاہیں گے ، جو اب 24/7 ہیلپ لائنوں کو مفت میں رسائی کی پیش کش کررہے ہیں۔ آپ جزوی وقت یا ایڈہاک بنیادوں پر تربیت یافتہ کونسلر کی بھرتی کرکے ، یا کسی ملازم-امدادی پروگرام میں سرمایہ کاری کے ذریعہ مفت اور خفیہ کام کی جگہ سے متعلق مشاورت کا آغاز بھی کرسکتے ہیں جو منظور شدہ مشیروں کے تالاب سے مشاورت کی سہولت فراہم کرتا ہے۔


اگرچہ کام سے وابستہ امور بشمول تناؤ ، زیادہ کام ، دھونس اور مشکل ساتھی کسی ملازم کی کارکردگی پر براہ راست اثر ڈال سکتے ہیں ، لیکن ذاتی امور بھی اسی طرح کے منفی اثر ڈال سکتے ہیں۔ غم ، رشتہ اور خاندانی مشکلات ، یا دیگر ذاتی مسائل سب کام پر توجہ نہ دینے کا نتیجہ بن سکتے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ آپ کے ملازمین یہ محسوس کریں کہ وہ کام پر اپنی پریشانیوں سے بات کر سکتے ہیں ، خاص کر اگر ان کی کام کی کارکردگی متاثر ہو۔مالی تندرستی کو فروغ دیں


مالی پریشانی بہت زیادہ اضطراب کا سبب بن سکتی ہے اور کمزور تناؤ کا مستقل ذریعہ بن سکتی ہے جو بدلے میں کھوئے ہوئے پیداواری کا باعث بن سکتی ہے۔ امریکی نفسیاتی ایسوسی ایشن کی 2014 کی ایک رپورٹ میں انکشاف کیا گیا ہے کہ 72٪ بالغ افراد کم سے کم وقت میں رقم کے بارے میں دباؤ محسوس کرتے ہیں ، 22٪ شدید مالی دباؤ کا شکار ہیں۔


مانیٹری استحکام اور سلامتی کی طرف کام کرنے میں ان کے لئے معلومات ، رہنمائی اور تربیتی ٹولز فراہم کرکے اپنے ملازمین کی مالی تندرستی میں مدد کرنے سے انھیں کنٹرول میں زیادہ محسوس کرنے ، تناؤ اور اضطراب کو کم کرنے میں مدد ملے گی۔ ایک جامع فوائد پیکیج کی فراہمی سے مالی تحفظ کو بڑھاوا دینے ، بہترین صلاحیتوں کو راغب کرنے اور اسے برقرار رکھنے اور بالآخر بڑھے ہوئے نیچے والے حصے میں معاون ثابت ہوگا۔


مناسب جگہ پر ایڈجسٹمنٹ کی پیش کش کریں


ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) کے مطابق ، کام کے مقام پر تناؤ کی بڑی وجوہات اس وقت ہوتی ہیں جب کارکن کو انتخاب یا قابو کرنے کا بہت کم موقع ملتا ہے ، ملازمت کے مطالبات اور دباؤ ان کے علم یا قابلیت سے مماثلت نہیں رکھتے ہیں ، اور جب وہاں ہوتا ہے دوسروں کی طرف سے بہت کم حمایت.


کچھ آسان ، عملی اور سرمایہ کاری مؤثر کام کی جگہ پر ایڈجسٹمنٹ کرنے سے دباؤ کو کم کرنے میں بہت فرق پڑسکتا ہے ، جیسے تربیت تک رسائی ، کچھ کاموں کا اعادہ یا انفرادی معاملات میں ، ایک ورک اسپیس منتقل کرنا۔ جب ملازمت میں جذباتی صحت کے معاملات کی نشاندہی کی جاتی ہے تو ، یہ واضح کرنا ضروری ہے کہ ہر فرد کے ساتھ ایک فرد کی حیثیت سے سلوک کیا جائے گا اور ہمیشہ آپشن دستیاب ہوتے ہیں۔


ملازمین کی جذباتی تندرستی کو نظر انداز کرنے کے اخراجات


جذباتی صحت کے حالات سے براہ راست ہونے والے اخراجات کے علاوہ ، آپ کو اپنی وسیع تر افرادی قوت پر پڑنے والے اثرات پر بھی غور کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر کسی ملازم کی جذباتی صحت کی پریشانیوں کو بغیر کسی انتظام کے چھوڑ دیا جاتا ہے تو ، اس کا عملہ کے دوسرے ممبروں پر بڑا اثر پڑ سکتا ہے۔ ساتھیوں کے کام کا بوجھ ان افراد کے لئے احاطہ کرنے کے نتیجے میں بڑھ سکتا ہے جو کم کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں یا وقت نکالنے کی ضرورت ہے۔ اور بالآخر ، کام پر مناسب مدد اور رہنمائی تک رسائی حاصل نہ کرنا ملازمین کو ملازمت چھوڑنے کا خطرہ بڑھاتا ہے ، جس میں بھرتی اور تربیت کے لئے اضافی اخراجات اٹھانا پڑتا ہے ، نامکمل کردار کے ساتھ وقت کا ذکر نہ کرنا۔


صحت مند ثقافت کی تشکیل


آجر کی حیثیت سے ، آپ ایک ایسی ثقافت تشکیل دے سکتے ہیں جو آپ کے ملازمین کی جسمانی اور جذباتی صحت کی تائید کرے۔ یہ ان پالیسیوں کو عملی جامہ پہنانے کے ذریعے کیا جاسکتا ہے جو یقینی بنائیں کہ آپ کو اچھے کام کے حالات مہیا ہوں ، صحت سے متعلق شعور اجاگر ہو ، جذباتی تندرستی کے بارے میں کھلی بات چیت کی حوصلہ افزائی ہو ، اور جب ملازمین کو ضرورت ہو تو مدد اور ماہر کے مشورے پیش کریں۔صحت مند افراد صحت مند کاروبار کرتے ہیں۔ کام کی جگہ پر جذباتی تندرستی کی نشاندہی کرنے اور ان میں سرمایہ کاری کرکے ، نہ صرف آپ اپنے عملے کی دیکھ بھال کے فرائض کو پورا کریں گے اور صحت مند ، حوصلہ افزائی اور مرکوز افرادی قوت کو یقینی بنائیں گے ، بلکہ آپ کھوئے ہوئے پیداواری لاگت اور عملے کے کاروبار کی 30 فیصد لاگت بھی بچائیں گے۔ ، برطانیہ کے خیراتی ادارے کے مطابق ، مرکز برائے ذہنی صحت۔


اعتماد اور دیانتداری مصروفیات کے کلیدی محرک ہیں ، اور وہ تنظیمیں جو اپنے عملے کی جسمانی اور جذباتی تندرستی میں ان کی مدد کرتی ہیں وفاداری اور عزم کے لحاظ سے فوائد حاصل کریں گی۔

Comments